Monday, April 09, 2007

Tee Time for the Leafs...

Thanks to the Islanders... the Leafs are out of the playoffs!! Not that the Isles are gonna make it very far either... but the point is that the Leafs won't even get that far. Too bad, so sad. Told ya, told ya... though it would've been exciting to see them lose in 4 games.

Meanwhile, my boys, the CANUCKS have officially clinched the division title and are in the 3rd spot in the Western Conference. That's right... don't mess!

---------------------

In other news, the Blue Jays won... beat the D-Rays 6-3 last night. And it's the Home Opener tonight.. can't wait!!! Wish I had tickets :( ... but yo, let's definitely go again y'all... this time let's catch the game though.

P.S. Alex Rios is back.. woo hoo!

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

ANd u call urself my friend!!!!

April 14, 2007 11:30 AM  
Blogger Sarah said...

Tee hee hee... I can't help but love seeing the Leafs be unsuccessful in their bid to make it to the playoffs. I will post the banner that is up in the ACC showing the Leafs last Cup. Just for you. Cuz i love you.

April 19, 2007 2:34 PM  
Blogger sayd said...

o تولي شركة ركن سيف تنظيف فلل بالرياض أهمية كبري لتنظيف المطابخ ودورات المياه الملحقة بالمجالس
شركة تنظيف مجالس حيث أنهما من الأجزاء التي تحتاج إلى عملية تنظيف بشكل دقيق عن غيرها لأن الإهمال في القيام بتنظيف المطابخ ودورات المياه يؤدي إلى تعرضهما للآفات والحشرات الضارة التي قد تتسبب في أمراض كثيرة للإنسان ويتم ذلك من خلال استخدام أفضل مواد التنظيف التي تم تجربتها مسبقاً وأثبتت نجاح منقطع النظير لدي جميع العملاء .
( فى الاحساء شركة تسليك مجارى)
o تعمل شركة ركن سيف تنظيف فلل بالرياض علي القيام بمختلف خدمات التنظيف وذلك في مقابل أرخص الأسعار الموجودة بين جميع الشركات التي تقوم بنفس الخدمة فلو قارنت بين أسعارنا وأسعار الآخرين سوف تشعر بالفارق الهائل وذلك في ظل خدمة متميزة وبأعلى مستوي من الجودة فنحن نهتم بإرضاء مختلف أنماط العملاء الكرام . (شركة ركن سيف)
o فإذا كنت ممن يعانى من مجهود تنظيف الفلل أو الشقق أو المنازل وجميع الأماكن التي تحتاج إلي خدمات التنظيف بشكل دوري شركة ركن سيف تنظيف فلل بالرياض تقوم بذلك بمنتهي التميز .
شركى تنظيف بالاحساء
لماذا تعتبر شركة ركن سيف تنظيف فلل بالرياض أفضل شركة في مجال خدمات التنظيف ؟ :
o تقوم شركة ركن سيف تنظيف فلل بالرياض بأعمال التنظيف لجميع أنواع المفروشات مثل الموكيت والسجاد والكليم والستائر وغيرها من المفروشات داخل الفلل أو الشقق أو المنازل حيث تتم عملية التنظيف الخاصة بها من خلال أجهزة البخار التي تعمل علي إزالة أصعب البقع والأوساخ .

November 14, 2017 6:14 PM  

Post a Comment

<< Home